ALLEGRO VOKO

https://allegro.pl/uzytkownik/VOKOELECTRONIC?order=m

ALLEGRO MKMS

https://allegro.pl/uzytkownik/www_anneks_pl?order=m

Produkt dnia




































































































Producenci

Regulamin

Postanowienia ogólne:

 

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z witryny  VOKO.PL, zakres odpowiedzialności operatora jak i użytkownika, a także inne informacje porządkowe. Przed aktywacją konta należy dokładnie i wnikliwie przeczytać regulamin.  Aktywacja usługi świadczy o zapoznaniu się z treścią regulaminu i akceptacją jego warunków.

Uwagi i reklamacje wynikające z nieznajomości niniejszego dokumentu będą rozpatrywane negatywnie.

Firma VOKO SMILE wystawia dokument sprzedaży do każdej dokonanej  transakcji. Dokumentem tym może być faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest wszystkim Klientom, którzy podając swoje dane wraz z numerem NIP zaznaczą, iż chcą otrzymywać fakturę VAT.

Firma VOKO SMILE nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedotrzymania terminu dostawy przez , dostarczenia produktów o parametrach innych niż te zawarte w katalogu lub ofercie internetowej, niedostarczenia produktu lub zmiany cen.

Firma VOKO SMILE nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w czasie druku katalogów i błędy w załączonej w Internecie dokumentacji technicznej. Parametry i opisy oferowanych produktów są tylko orientacyjne i nie mogą stanowić podstawy do żądania odszkodowania. Po stronie kupującego leży dochowanie troski o prawidłowe używanie i zastosowanie zakupionych

 towarów.

 

Termin rozpatrzenia i odpowiedzi na reklamację wynosi 14 dni roboczych od daty wpłynięcia wniosku.

Użyte na stronach sklepu (www.voko.pl) nazwy producentów ich znaki towarowe - są chronione prawem i należą do tych producentów, na naszych stronach umieszczone są jedynie w celach informacyjnych.

 

REGULAMIN ZAKUPÓW

   1. Zasady dokonywania zakupów
  • *Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie   postanowienia i informacje, zawarte w niniejszym regulaminie.
  • *Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy system sklepu internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny wszystkich zamówionych produktów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz adres, na który zostanie wysłane zamówienie.
  • *Klient może zmienić zamówienie lub umowa może zostać przez niego zerwana za pośrednictwem e-maila do momentu wysłania zamówienia.
  • *Klient nie może anulować zamówienia które zostało już wysłane.

  2. Składanie zamówień

  • *Zamówienie może zostać złożone:
  • *za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym
  • *drogą e-mailową
  • *Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy lub e-mail klient otrzymuje e-mail zwrotny z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep.
  • *Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
  • *w przypadku zamówień płatnych za pobraniem - po tym, jak do sklepu dotrze zamówienie
  • *w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili otrzymania środków na konto
  • *Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z całego zamówienia).
  • *Zamówienia są realizowane w ciągu 1 dni roboczych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia, chyba że zaznaczono inaczej w informacji przy produkcie.
  • *Zamówienia złożone po godz. 15.00 są traktowane, jak złożone w następnym dniu roboczym.

  3. Formy dostawy towaru na terenie Polski

  • *Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w zamówieniu
  • *Przesyłki dostarcza Poczta Polska firma kurierska DPD oraz GLS
  •  *Forma dostawy towaru :  
  • *przesyłka polecona priorytetowa - list polecony                    
  • *przesyłka priorytetowa
  • przesyłka polecona pobraniowa
  • wysyłka kurier
  • wysyłka kurier za pobraniem

Wysyłki zagraniczne - osobny cennik wg indywidualnych ustaleń

 

  4. Koszty przesyłki

  • *Koszty przesyłki pokrywa klient.
  • *Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT klient składając zamówienie musi podać NIP, nazwę i adres firmy.
  • *Koszty przesyłki podane w sklepie internetowym dotyczą przesyłek krajowych. Wysłanie towaru do innych krajów jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki ( koszty pokrywa klient). Przesyłki wysyłane poza granice kraju będą realizowane po wpłaceniu przelewu ( za zamówienie+koszty przesyłki) na nasze konto.

  5. Formy płatności

  • *Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  • *Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący.
  • *Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  • *Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
  • *za zaliczeniem pocztowym - płatność przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym
  • *przelewem zwykłym na konto firmy

 6. Zwrot towaru

  • *Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  • *Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem.
  • *Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
  • *Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  7. Reklamacje

  • *Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta za wyjątkiem produktów wyprzedażowych!
  • *Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, ma prawo odesłać go przesyłką poleconą . W przypadku wysyłania przedmiotów o dużej wartości  podatnych na uszkodzenia w transporcie , przesyłki będą nadawane z opcją "ostrożnie" i "otwarcie przesyłki w obecności listonosza" aby sprawdzić , czy zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Klient zostanie o wszystkim poinformowany w e-mailu.
  • *Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon/fv oraz krótki opis, jaka jest przyczyna reklamacji oraz dane adresowe ( imię nazwisko, ulica, nr domu, mieszkania, miasto, kod i nr telefonu kontaktowego).Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu w jaki był pierwotnie zapakowany.
  • *Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • *Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych, od ich wpłynięcia. Jeżeli reklamacja klienta dotyczy parametrów jakościowych dostarczonego towaru, sklep podejmie decyzję odnośnie zasadności kierowanego roszczenia, w uzgodnieniu z producentem towaru, w terminie 21 dni od daty złożenia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Trafopowielacze  lasery i piloty objęte są 10 dniowym okresem rękojmi-okres ten liczy się od dnia otrzymania wysyłki przez kupującego.

Wersje językowe

Waluty

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli potrzebujesz pomocy

NAPISZ!

postaramy sie pomóc

 

UWAGA!!!

Mimo dołożenia wszelkich starań

nie gwarantujemy,

że publikowane zdjęcie

w 100% odzwierciedla

wygląd artykułu.

Kontakt on line...

gg:8558775

Promocje

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Statystyki

Products stats:
6814
Categories stats:
192
New products stats:
0
On sale stats:
1

NOWA USŁUGA PACZKOMATY!

Od lutego 2018 wprowadzamy nową usługe na dostarczenie przesyłek Paczkomaty!

Bestsellery


















































Sklep jest w trybie podglądu

Copyright © 2011 voko.pl. All Rights Reserved.

Oprogramowanie: Shoper.pl. Projekt i Realizacja: SzablonSklep.pl

Sklep internetowy Shoper.pl